Форум

 
Анонимните мнения са забранени. Влез Регистрация


Регистрация? | Загубена Секретна Дума?

Търси във Форумите:


 






Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Wilcard Употреба:
*  проверка на произволен брой символи    %  проверка на точно един символ

Дълго дълбоко дишане

Изпрати
Админ

Муси Дачева

мения291

12:22 11.12.2011

Публикацията е редактирана 12:38 – 11.12.2011 от Муси Дачева


 Дълго дълбоко дишане

 

Как да правим дълго дълбоко дишане

Липсата на релаксация и спокойствие на ума в личното и колективното съзнание на днешното общество пречи на правилното дишане. Лошото дишане увеличава податливостта на стрес и всички съпътстващи го заболявания. (Според доклад на Американската медицинска асоциация 80% от болестите са свързани със стреса.) Физиологичната реакция на организма на стреса, независимо дали той е физически или психологически, е да увеличи скоростта на дишането. Плиткото и бързо дишане с горната част на гърдите води до хронично напрежение и слаби нерви, които подготвят основите за различни заболявания и фатален разрив в една или друга система на тялото. Запознати сме с важността на начина на мислене, упражненията и добрата диета, но ползата от дихателните техники все още не е толкова известна и оценена.

Дългото дълбоко дишане е правилното, пълно, ефективно дишане, при което тялото се използва пълноценно. Опитайте се да наблюдавате спокойни бебета, животни или хора в не толкова сложни общества. Не е трудно – белите дробове просто се изпълват с въздух и се освобождават от него напълно. Поставете ръцете си върху корема като върховете на пръстите се докосват. Докато вдишвате, коремът трябва да се разшири, така че пръстите да се раздалечат, на издишване – те трябва отново да се докоснат.

За да се научите как точно да го правите, започнете от вдишването като отпускате корема (областта на пъпа) и дори го избутвате напред. Мускулите на корема придърпват диафрагмата надолу. (Диафрагмата е кръгообразна бариера от мускулна тъкан, която отделя белодробната кухина от коремната.) Движението надолу на диафрагмата създава вакуум в белодробната кухина, така че въздухът автоматично преминава в белите дробове. Най-долната им част се изпълва първа с въздух. На издишване коремът трябва да се прибере навътре – опитайте се да го придърпате. Това избутва диафрагмата нагоре, създавайки налягане в белодробната кухина, което кара въздухът да излезе.

Дългото дълбоко дишане се нарича още диафрагмено дишане или коремно дишане. Практикувайте го толкова често и продължително, колкото можете.

 

Какви са ефектите от  дългото дълбоко дишане?

1.                        Ще ви отпусне и успокои.

2. Този вид релаксация е по-скоро активна, отколкото пасивна. Ще ви тонизира и промени настройката на мозъка ви, така че в кризисни ситуации правилните решения да дойдат автоматично.

3. Изпълването на белите дробове ще зареди електромагнитното ви поле. Обновяването и настройването на магнитното поле ще ви направи по-малко податливи на инциденти, болести и негативност.

4. Гръбначномозъчната течност се изпомпва към мозъка, което ви дава повече енергия.

5. Регулира се нивото на pH в организма (киселинност / алкалност), което се отразява върху способността ви да се справяте със стресови ситуации.

6. Намаляват се и се предотвратяват токсичните натрупвания, причинени от непочистването на алвеолите в белите дробове.

7. Стимулира се производството на химически вещества (ендорфини) в мозъка, което елиминира склонността към депресия.

8. Кръвта се пречиства.

9. Дава енергия на организма, по-голяма бдителност и осъзнаване поради жизнената сила (прана) в кислорода.

10. Дава яснота, хладнокръвие и позитивност.

11. Помага за освобождаването от блокажи в енергийния поток на меридианите.

12. Активира и прочиства нервните канали.

13. Помага за ускоряване на изцелението – физическо и емоционално.

14. Помага за разрушаването на подсъзнателните нежелани модели, навици и пристрастявания.

15. Намалява несигурността и страха.

16. Препрограмира предишни ментални състояния на болка, за да намали или елиминира болката (например от детството).

17. Възстановява аурата.

18. Дава способност за установяване на контрол върху вашата негативност и емоции.

19. Тъй като капацитетът на белите дробове се увеличава, хипофизната жлеза секретира повече и интуитивната сила на ума ще започне да се развива.

 

Превод: Камелия Захариева

Източник:

http://www.pinklotus.org/-%20K…..athing.htm

 

 

http://www.spiralata.net/kratk…..38;pg=1464

Админ

Муси Дачева

мения291

12:23 11.12.2011

Публикацията е редактирана 12:37 – 11.12.2011 от Муси Дачева


Препоръчвам ви този начин на дишане, който практикувам и съм убедена в неговата полезност.



 
Няма етикети.
  • Най-Нови Мнения във форума
  • Най коментирани
    1. gravatar Муси Дачева за Хороскоп 2019 за Водолей
    2. gravatar Таня за Хороскоп 2019 за Водолей
    3. gravatar svetski за Хороскоп 2019 за Водолей
    4. gravatar Муси Дачева за Хороскоп 2019 за Везни
    5. gravatar Милена за Хороскоп 2019 за Везни