Любовен хороскоп 2008 – Лична година 9
Всички родени на посочените дати през 2008 г. навлизат в своята Лична година 9:
7,16,25 януари,октомври;
6,15,24 февруари,ноември;
5,14,23 март, декември;
4,13,22 април;
3,12,21, 30 май;
2,11,20,29 юни;
1,10,19,28 юли;
9,18,27 август;
8,17,26 септември.
…………
Етикети: астро-номерологичен хороскоп, Близнаци, вибрация, Дева, календар, Ключ, консултация, Лична година 1, Лична година 3, Лична година 4, Лична година 5, Лична година 7, Лична година 8, Лична година 9, Любовен хороскоп 2008, Марс, Марсов период, номерологичен хороскоп, Овен, професия, Път, Риби, рождено слънце, Скорпион, хороскоп



Дима каза,
Писа на юли 20, 2008 @ 20:40
Здравейте,Муси!Сайтът е страхотен-много интересен и много професионално направен!Поздравления!
Много ми хареса и любовния хороскоп-аз съм в лична година 9,и вече ми се иска да създам семейство,а тя е много благоприятна,както изглежда.Проблемът е,че се колебая между двама мъже,и ви моля да ми кажете,кой от двамата е по-подходящ за мен,от астрологична гледна точка,разбира се…Аз се казвам Димитричка,родена съм на 21.05.1977г.,в 11.50 часа сутринта,в Русе/Близнаци съм!/.Единият господин се казва Мирослав,роден на 25.12.1975г.,в 9.30ч. сутринта в Русе.Другият се казва Иван/имаме еднакъв ключ на името-9!!!/,роден е на 20.01.1973г./Водолей е,нали-на 0 градуса и 41 минути,по мои изчисления!!!/,в 23.00 часа/вечерта/,в Троян!
Благодаря ви!
Муси Дачева каза,
Писа на юли 21, 2008 @ 9:44
Към Дима,
въпросът, който задавате, се коментира пълноценно в лична астроконсултация. Но, мога да го коментирам и тук при условие, че подадете още информация. Освен пълните астрологични данни, които сте посочили и които се надявам да са точни, трябват пълните рождени имена на тримата и по-точно техните вибрации. Идете на програмата, която изчислява вибрацията ключ и поотделно задайте бащините и фамилните имена и на тримата.Напишете ми ги пак тук като Б?, Ф? на Димитричка, Б?, Ф? на Мирослав и т.н.
Дима каза,
Писа на юли 21, 2008 @ 21:29
Димитричка Игнатова Димитрова,родена на 21.05.1977,11.50 сутринта в Русе-
Име=9,Б=3,Ф=1
Мирослав Стефанов Христов,роден на 25.12.1975,09.30 сутринта в Русе-
Име=7,Б=7,Ф=4
Иван Богданов Семерджиев,роден на 20.01.1973,23.00 вечерта,в Троян-
Име=9,Б=5,Ф=9
Очаквам с нетърпение да чуя прогнозата ви!
Благодаря предварително!
витезда каза,
Писа на юли 23, 2008 @ 23:00
Здравейте Дима!
По мое виждане по-подходящ ви е господина от Русе,роден на 25дек75г,но и вие самата сте наясно с това,изходила съм от разглеждане на синастрични аспекти в астрологичните ви карти
Муси Дачева каза,
Писа на юли 24, 2008 @ 12:37
Към Дима,
да,на пръв поглед в синастрията Димитричка-Мирослав има повече хармонични аспекта, но те са между далечните планети от двете карти,което идва от възрастовата близост.
Между мъжко-женските сигнификатори обаче няма аспекти.
В синастрията Димитричка-Иван има на първо място един изключително важен астрологичен фактор и това е точен тригон между рождените Слънца на двамата, Близнаци-Водолей.
Слънцата са в една стихия- въздуха, което е солидна база за трайни взаимоотношения.
Освен това факторите на жената Луна и Венера на Иван са в добри, макар и минорни, аспекти към Юпитер и Уран-Нептун на Дима. А Юпитер и Нептун са управители на 7 ми дом в Риби в наталната карта на Дима.
Също така факторът на мъжа Марс при Дима плюс Венера (любовта) са в 7 дом на Иван – в Овен.
В номерологията:
Дима, Мирослав и Иван имат еднакви вибрации на рождените пътеки Път 5.
При двойката Дима-Иван има още еднакви вибрации на личното име Ключ 9, което е много силно привличане и дава трайност на връзката.
В добавка са родени и двамата в събота. По този начин Дима-Иван са хармонични както по линия на рождените имена Ключ=Ключ, настоящото прераждане, така и по рождени дати Път=Път и Ден=Ден – минали кармични връзки, пренесени в сегашното прераждане за развитие.
При съвместяване на номерологичните карти в двойката Дима-Мирослав има непокрита много важната за съвместен живот вибрация 2. Такава двойка може да просъществува дълго време в чужбина, далеч от родното място.
Съвместяването на номерологичните карти на Дима-Иван е много по-пълноценно и е гаранция за дълготрайност на връзката.
Така както астрологията така и номерологията препоръчват Дима-Иван, но решението е на Димитричка.
На човек е дадена свободната воля да прави сам житейските си избори.
Желая ви успех!
витезда каза,
Писа на юли 24, 2008 @ 18:26
Относно въпроса на Дима:
Започвам с това ,че асцендента на Дима попада в 7 дом на Миро-една от успешните разположения при наместване на 2партньорски хороскопа.
Следва:Слънце Миро квадрат на луна на Дима,Уран Дима секстил слънце Миро,Луна Дима точен тригон с уран на Миро(6 градуса7-8′)-това значи ,че дори и да се карат винаги ще се събират,без дори да знаят защо,според тъкуването на Линда Гудман в “Знаци на сродните души”.Други аспекти на любовта(подходящи за брак) описани в същата книга са:луна Дима квадрат с плутон на Миро,венера Дима секстил с марс Миро,венера Миро на 148 градуса от марс на Дима(Пръст на съдбата)разположен в нейния 4 дом(семейство),следва венера Дима съвпад юпитер Миро,венера Дима тригон нептун Миро,марс Дима тригон нептун Миро,нейния нептун квадрат с неговия марс,нейния марс опозиция с неговия плутон,и за финал имаме един хубав секстил между нейния и неговия юпитер.От другите аспекти,слънцето на Миро е в тригон с меркурий на Дима,което показва ,че той има надмощие във връзката.
Колкото до имената,аз лично съм на принципа “Ти розата наричай както искаш,тя все тъй еднакво ще ухае!”-Шекспир”Ромео и Жулиета”.
Това е от мен,но както се казва човек пердполага,Господ разполага,така че Дима следвай сърцето си и никога няма да сгрешиш,звездите са само пътна карта,а пътя всеки сам си избира!
витезда каза,
Писа на юли 24, 2008 @ 20:54
Относно отговора на г-жа Дачева към въпроса на Дима:
от така изброените при вас хармонични аспекти между планетите на Дима и Иван,налице е единствено точния тригон между слънцата на двамата и секстила между неговата венера и нейния уран,останалите аспекти между неговата луна(лъв 26градуса52′)и нейните юпитер(10градуса близнаци) и нептун(15градуса стрелец),за които споменавате са с орбис над 8 градуса,което значи ,че са далеч от секстила и тригона,който явно сте имали предвид.
В тяхната синастрия са налице на Дима меркурий тригон с венера на Иван,венера Дима в тригон с марс на Иван,венера Дима секстил сатурн Иван,нептун Дима съвпад с марс Иван,има един квинконкс(150 градуса)между нейния юпитер и венера на Иван,един квадрат между нейната луна и неговия плутон,един квадрат между нейния марс и неговата венера(което придава страст) и с това аспектите им на любовта свършват.Пак ще спомена,че не съм разглеждала аспекти с орбис над 8 градуса,но дори да съм пренебрегнала това,пак аспектите подходящи за хармонична дълготрайна връзка(брак) са повече между Дима и Миро,но нека и други изкажат своето виждане.
Мен също ме вълнува развоя на събитията с един представител на близнаците,с който стартирахме миналата година март-април,а сега тази година той влезе в лична година 9,ще видим ще сложи ли край на ергенуването и с коя ще постави края,че и при него се е появила възможност да избира повече от мен-ще е кофти,след като миналата година аз съм избрала него от моите 2 възможности,да остана от 2 стола на земята-ха-ха.
Дима каза,
Писа на юли 24, 2008 @ 22:08
Лелеееееееееееееее…благодаря и на двете за отговорите!Всъщност аз исках само да разбера кой е по-подходящ от двамата за мен,но не споменах други факти,които са мн важни,а именно,че единия е женен от доста време и има дете! Любопитно ми е Витезда,дали можеш да познаеш кой,само като разполагаш с рожденните данни?!
Другото,което ще кажа е,че към единия изпитвам много дълбоки чувства,и някакво силно духовно привличане,необяснимо и странно,докато другия ми е по-скоро като приятел,забавлява ме и ми е много весело и приятно с него,но някакви по-дълбоки чувства към него не изпитвам.Мисля че се досещате кого обичам от двамата…
Муси Дачева каза,
Писа на юли 25, 2008 @ 8:52
Към витезда,
радвам се че взехте отношение по тази тема и разбирам основанията да поддържате тезата си.
Да, на пръв поглед аспектите между Дима-Миро са повече отколкото между Дима-Иван. Но това е външната страна на нещата.
Когато правим синастрия отчитаме не само броят на аспектите, а ги подреждаме и по тяхната важност.Приоритетни са отношенията между слънцата Близнаци-Козирог, отношенията между сигнификаторите по пол, Венера-Луна на Миро и Слънце-Марс на Дима и отношенията между господарите на дома на брака, Луната на Миро и Нептун-Юпитер на Дима както и аспектите които те правят с останалите планети. Всички останали аспекти придават нюанс на анализа.
Също така е много важно да отчетем предпочитанията както в женската карта така и в мъжката, т.е. от какъв тип партньор се нуждаят.
Погледнете картата на Миро и вижте, че имаме Рак на 7 дом, Луната като господар на дома на брака е в Дева, Венера е в Скорпион. От каква жена би бил привлечен Миро? Естествено -страстна,земно-воден тип, домакиня,която да му роди деца и да му създаде домашен уют. Сатурн в 7 дом допълва, че освен това трябва да е много отговорна, разумна и на нея да може да разчита винаги. Сега вижте картата на Дима. В нея има доминиране на въздушно огнен елемент. Да, ще кажете но Луната е в Рак. Да, така е – но 5 дом е празен и е в Козирог, а Сатурн е в Тау квадрат с Уран и Меркурий…
Нека разгледаме картата на Дима от гледна точка на оптималния партньор.
Дом на брака в Риби, господарите Юпитер и Нептун са в опозиция, което обяснява защо поставя така въпроса си. Двете планети правят хармонични аспекти със Сатурн, Плутон и съвпада Марс-Венера. Като се добави асцендента в Дева можем да си обясним привличането към земен тип, бих добавила магнетичен и привлекателен със своята вглъбеност.Тук се включва компенсаторният механизъм, заради слабата активност на елемента земя в наталната и карта.
Тя е привлечена от него, но доколко той има влечение към нея?
И накрая нека отчетем един много важен факт в тази женска карта – сигнификаторът по пол Марс е в почти точен съвпад с Венера, която е господар на МС,свързан със съпруга. С Венера правят аспект и двата господаря на дома на брака – с Нептун е тригон, а с Юпитер е септил.
Какво става при двойката Дима-Иван?
Като погледнем картата на Иван виждаме,че освен пълната хармония между двете рождени слънца, връзката между нейните Марс-Венера и неговия дом на брака имаме и Венера,която господства над неговия асцендент във Везни.
В картата на Иван,намираме 7 дом в Овен и Луна в Лъв- влечение към жени с огнено присъствие. Марс обаче е ранен,което подсказва затруднения при избора на такъв, нещо което се подсказва и от Венера в Козирог.
Но, Марс прави кармичен аспект с Меркурий, което насочва към кармична връзка с жена меркуриев тип. Меркурий е господар на слънцето в Близнаци и асцендента в Дева на Дима. Също така неговата Венера в Козирог го привлича към жена с асцендент в земен знак какъвто е Дева.
Да, между тях в момента може да има само приятелство, но често така започват дългите връзки.
За номерологията.
С най-добри чувства – ако искате сериозно да се занимавате с астрология, не отхвърляйте номерологията само защото не я разбирате. Всяко знание, което носи информация за човека, е полезно- нека да е знание за числата, нека да е хиромантия, физиогномика, карти Таро или друго подобно, ако го владеете, ще бъдете по-полезна на себе си и на останалите около вас.
Муси Дачева каза,
Писа на юли 25, 2008 @ 9:07
Към Дима,
мисля,че зададохте погрешно въпроса си “Проблемът е,че се колебая между двама мъже,и ви моля да ми кажете,кой от двамата е по-подходящ за мен,от астрологична гледна точка,разбира се…”
Това, че харесвате някого, не значи че имате избор да бъдете с него или не. Там, където Съдбата е събрала двама души в семейство има причини за това.
Няма нищо случайно в нашия живот.
Съдбата ще събере и вас с подходящия човек в подходящия момент.
витезда каза,
Писа на юли 25, 2008 @ 19:41
Не отхвърлям нумерологията,иначе щях ли да влизам тук да чета и пиша,коментара ми беше само за имената,аз поне не го приемам насериозно това да се избира съпруг според името,което тук в българия носи една вибрация,а в друга държава сметнато по тяхната азбука вече е с друга вибрация-значи там този човек може да ми се падне,че е подходящ,ако в България не става,така ли?
А астрологията,както математиката и всичко свързано с цифрите си тача от дете,но нямам намерение,а и не ми е дадено да си вадя хляба с това.
Мисля,че коментарите тук са за обикновени хора,не само за професионалисти или съм грешка?!
Харесва ми този сайт,всичките статии и седмични прогнози-нещата са представени по много позитивен начин и ми доставя удоволствие да ви чета,за разлика от други подобни,където някои неблагоприятни аспекти са представени стряскащо на читателя и наливат в душицата му черни мисли,с които да привлича лоши събития.Благодаря ви още веднъж!
Муси Дачева каза,
Писа на юли 28, 2008 @ 11:15
Към витезда,
да, точно така!
Двама души могат да се харесат тук, в България, а като отидат в чужбина да не се харесват вече. И обратното.
Вибрацията на името на държавата също влияе. Вибрацията на името на селището, в което човек се устройва също влияе върху живота и предпочитанията му.
Сайта се посещава от различни хора- някои са напреднали, други за пръв път четат такъв род неща.Затова имаме материали на различни нива на разбиране.
Радвам се,че посещавате темура.нет и взимате отношение под формата на коментари.
Димитричка каза,
Писа на август 9, 2008 @ 22:18
Много ви благодаря за отговорите,които ми дадохте,Муси!
Истината е,че аз самата чувствам нещата точно по начина,по който вие ми разтълкувахте хороскопа!И имам сериозна връзка с Иван,дори вече говорим за брак!!!
В тази връзка,искам да ви попитам по какъв начин да се свържа с вас,за да ми изготвите личен хороскоп.
Искам да благодаря и на витезда,защото с включването си по моя въпрос направи много интересен дебат!
До скоро!
Дони каза,
Писа на септември 17, 2008 @ 14:19
Втория абзац май-май важи в голяма сила, за човека, когото визирам в мислите си
).
Ема каза,
Писа на март 19, 2011 @ 9:31
Здравейте, Муси.
Защо липсва текстът на самата статия? 2008г. беше много трудна за мен, с последствия и до сега, затова се надявам Вашия номерологичен хороскоп да ми даде обяснение на случилото се, макар и три години по-късно.
Муси Дачева каза,
Писа на март 19, 2011 @ 11:01
Ема, съжалявам … такава е политиката на сайта.